duminică, 7 martie 2010

Bilant pe 2009



BILANTUL ANULUI 2009





Cred ca a venit momentul , cand trebuie sa ma gandesc la cate am realizat din tot ce mi-am propus in anul ce doar a trecut ....2009 !


A fost un an cu bune si cu rele ..... dar, sunt foarte multumita de el . Am obtinut multe lucruri cu fortele mele proprii .... am reusit sa ating limita maxima propusa ..... si anume sa iau permisul de conducere , catg B . si sa imi platesc scoala de soferi din banuti mei . Era cred ca cel mai mare vis al meu .... sa am permis la 18 ani ..... pot sa spun ca a fost un moft , dar acum ce mai conteaza ?! ....Il am :) !


Am si muncit ..... in doua locuri in aceeasi perioada chiar ....am avut zile cand am muncit non-stop ...... plecam dimineatsa pe la 6 , sa impart pliante , ma intorceam pe la 12 , faceam un dush si apoi plekam la cel de-al doilea job .....faceam pe ospataritsa la evenimente ... eram mare :))) La evenimente trebuia sa fiu pe la ora 14:00 sa incep cu aranjarea salilor , apoi primirea invitatilor si servirea lor ...... si in final ajungeam acasa pe la 07:00 ....si bineinteles o luam de la cap cu pliantele . Tot acest timp il petreceam in pikioare ....fugi colo ....du-te dincolo ......vezi k s-a terminat mancarea .......du pliante acolo ....bla bla bla ..... Dar iata-ma aici. Sunt teafara . Si cred k a meritat tot efortul .


Dupa toata agitatia , bineinteles ca a venit si concediul ......, asa ca m-am decis sa plec departe de Bucurestiul invechit ,departe de familie , de prieteni ,..... si am ajuns prin Buzau . Au fost 2 saptamani de vis ....... caldura ..... aer curat..... soare ..... ce altceva mai puteai cere ?! Si mai ales ca era o perioada un pic sensibila pentru mine ...... vacanta a fost prea bine venita .

Cei 18 ani i-am implinit acolo..... nu am dat party ....sau ceva de genul .....nici macar nu am sarbatorit , dar totusi a fost cea mai frumoasa zi , chiar daca anumite personaje au incercat sa o strice !


Pe langa toate astea , am avut noroc si de grija si atentia unei persoane speciale . Au fost zile minunate ,si nopti diferite in care simteam ca este exact persoana pe care mi-o doream si o cautam de atat'amar de vreme:))) .....dar cum nici un final nu este fericit ...... si nimic nu poate fi perfect ..... ne-am cam indepartat ..... Restul va ramane sa cititi printre randuri:)))


Dupa toata aceasta perfectiune ....urmeaza si partea ce o urasc cel mai mult , si anume ..... TRADARE , MINCIUNI , OAMENI PREFACUTI .

Atunci cand totul prinde cat de cat contur , vine o viitura ce te da peste cap si te pune pe ganduri ...."Oare de ce ?! ", " Oare cand "," Cum?" s.a....Pe zi ce trece ....imi dau seama tot mai mult ca viatsa nu este altceva decat un joc...... ca nimeni nu iubeste pe nimeni ....si ca fiecare este pentru el ( cum bine zicea cineva ....candva ) . Cu fiecare zi .....ma simteam si inca ma simt tot mai dezamagita de multe persoane la care eu tin enorm ...... si oricate mi-ar face nu le pot uri , fie ca sunt sange din sangele meu ......fie ca sunt fiinte la care tin .

E trist sa vezi ca tot ce ai construit o viatsa , se naruie din cauza unor bani , unor orgolii ranite , unor principii stupide . La fel de trist este sa vezi ca pentru unii oamenii..., banii reprezinta universul lor .


Am ajuns sa imi dau seama k ....oricat de puternica ma arat ....nu sunt altceva decat un bibelou de portelan , care la o atingere mai puternica ....ma fac bucatele :))) .


Mda...... cam imi place sa scriu randuri fara inteles ...si cuvinte fara sens ..... este noul meu hobby . :)


Cred ca asta am facut pe tot parcursul anului 2009 , .....ma rog am scris aici tot ce m-a impresionat pe mine si tot ce mi-a ramas intiparit in minte ...... dar sunt mai multe activitati efecuate fara rost si sentimente aruncate in primul cos pe dreapta ...:P !


Urmatorul titlu va suna ceva de genu' : "Planuri pe 2010" :)))).


Va pup si va respect !

Niciun comentariu: