joi, 21 mai 2009

Sunt Diferita...si asta imi place la nebunie!!!





SUNT DIFERITA.....SI ASTA IN PLACE LA NEBUNIE ! ! !





Sunt diferita de voi !!!!........si voi veti zice :" Vaii....serios? Poi..mai fata toti suntem diferiti......nimeni nu seamna cu nimeni." , dar chestia e ca....."nimeni nu seamna cu nimeni " a cam ajuns la extreme.....in ziua de azi....toata lumea cauta sa copieze pe cineva....cauta sa faca lucruri ce le fac si alte persoane.......ceea ce mi se pare total absurd ! ! !
Eu insa nu sunt asa.....si ma mandresc cu asta......vreau sa fac lucrurile pe care le vreau eoo....si nu altii.........aud multe voci in jurul meu zicand :" Woww.....ce ciudata!!!" Fapt ce denota ca intradevar sunt diferita. Nu imi place sa fiu marioneta nimanui....nici macar a vietii. Nu imi place sa gandesc fara nici o speranta.....!!!


Ceea ce imi place mie cel mai mult si mai mult......este sa gandesc liber ..... sa gandesc ca pot....si ca vreau....si bineinteles k voi reusi in tot ceea ce imi propun !! Nu este greu......este foarte simplu !

Sunt momente in viata , cand te simti singur.....dar nu conteaza.....treci peste.....cu prieteni sau fara ei......tot singur esti !!


  • Sperati fratilor.......ca deaia exista SPERNATA.
  • Luptati....si ajungeti acolo unde va doriti.
  • Fiti proprii protagonisti ai vietii voastre........nu va lasati influentati de gurile rele ......nimeni nu va iubeste mai mult decat ar trebui sa va iubiti pe voi insiva!!!
  • A te iubi pe tine .....nu inseamna a fi egoist , ci inseamna ca incerci sa te cunosti cat mai bine ! Daca nu te cunosti tu.....ce pretentii mai poti avea la ceilalti???!?!?!

Niciun comentariu: