duminică, 3 mai 2009

FERICIRE CU MULTE LACRIMI







FERICIRE CU
MULTE LACRIMI




Ce Este FERICIREA???

Poi ....Un cuvant ce defineste ......fericirea.

Fericire este atunci cand....inima iti rade. Atunci knd simti k nimeni si nimik nu iti poate lua ceea ce este doar al tau....atunci knd simti k ....... meriti din plin tot ceea ce ai.


Orice lucru mic iti poate aduce zambetul pe buze........orice fapta dragutsa te poate face sa plutesty.........sa simti k toata lumea e a ta!!


Acum 1 an, pe vremea asta ........ anomalia , tristetea, si monotonia erau prezente in viatsa mea......Nu puteam face absolut nimik pentru a scapa de ele....oricat ash fi incercat. Viatsa mea ....era pe o linie continua.....nu stiam ce e ala zambet .....nu stiam ce inseamna sa traiesty cu adevarat...... nu stiam ce inseamna sa lupti pentru ceea ce iti doresty........Ushor....lucrurile s-au schimbat...... a venit vacanta....a venit vara....a venit anotimpul meu preferat......anotimpul in care trebuia sa existe o schimbare. Zilele treceau.....dar schimbarea pe care o asteptam ...... intarzia sa apara. Am incercat sa fortez un pik lucrurile.....asa ca ....m-am decis sa socializez cu fel si fel de oameni.......vroiam sa vad cat de capabila sunt sa imi fac singura un grup de prieteni.....si spre mirarea mea....am reusit. Pot spune k ....a fost prea frumos..... nu credeam a fi capabila de a purta o discutie ..... de a atarge privirile multor persoane.....de a fi ....eu insami . Eu ....inainte ....ma lasam dusa de cuvintele altora....de parerile altora.....nu stiam k ar trebui sa nu ma intereseze ceea ce cred alti despre mine.....Acum....stiind de masura capacitatilor mele.....sunt constienta de faptul k .....NIMENI ....ABSOLUT NIMENI NU ITI VREA BINELE.

Important ....este sa stii cum sa iti faci tu fericirea. . . pentru k ...tu singur ti-o faci. Nimeni nu te poate face fericit. Fericirea ta ....sta chiar in mainile tale.

Nu este foarte greu....trebuie sa stii cum sa faci ...incat sa nu ranesti pe nimeni. Sa stii cand sa lasi de la tine , si cand nu .

FERICIREA .....DEPINDE DOAR DE TINE !!

Niciun comentariu: