miercuri, 22 aprilie 2009

DIFERENTE


````DIFERENTE````






Oare 2 persoane diferite ....pot fi identice? Oare 2 inimi diferite pot pulsa ritmic aceeasi cantitate de sange? Oare doua pasari diferite pot zbura ore in sir ...fara a poposi vreun pic? Oare 2 gemeni .....se nasc fara nici o diferenta???


Ei bine , nimeni nu are aceleasi caracteristici. Nimeni nu se naste cu aceelasi scop. Toti suntem diferiti , uneori .....aceste diferente ne surprind extrem de mult chiar si pe noi insine.

Niciodata nu trebuie sa pretindem a fi cine nu suntem cu adevarat, sau cine isi doresc alti sa fim. A face acest lucru inseamna a trai in MINCIUNA, lucru care este interzis cu desavarsire persoanelor normale , si care intr-adevar stiu ce vor de la viata.

Am auzit de nenumarate ori zicandu-se ca :" Vai....cum asa? poi tu nu vei avea nici un viitor traind asa! " sau " Nu e bine sa traiesti pe principii.....!!!" Dar, oare de ce? Eu , de exemplu pot spune ca ma numar printre putinele persoane care traiesc pe / din principii. Si , sincer .....chiar nu mi se pare un lucru rau. Traiesc asa ......pentru ca stiu ce vreau de la viata .......! Traiesc asa ..... pentru ca sunt realista.......!! Traiesc asa.....pentru ca altfel nu se poate , mai ales aici in Romania. .... !!! Traiesc asa..... pentru ca nimeni nu imi poate controla viata. ..... !!!! Traiesc asa.....Pentru ca asa vreau EU ....si nu altii ...!!!! Poate gresesc , ..... sau poate NU !


Oricat de mult am spune ca ne asemanam unii cu altii , nu este asa. Sa luam 2 mere , identice la prima vedere. Ne uitam la ele ore in sir......si chiar nu gasim nici o diferenta.......dar gustand ........ descoperim adevarul.


Deci, toti suntem diferiti...... mai mult sau mai putin....., chiar si prin mici amanunte. . . . . . . . . . .. . .!!!!

Niciun comentariu: