miercuri, 1 aprilie 2009

COPILARIA


COPILARIA




Copilaria mea....copilaria ta....copilaria multora....a ramas doar o AMINTIRE FRUMOASA.




Cine nu isi mai aminteste oare de toate nazdravaniile facute ?? Cine oare nu-si mai aminteste de iesirile pe geam , fiind totusi pedepsiti? Cine oare nu-si mai aminteste de toate certurile parintilor....?!?!?! sau ....cine isi mai aduce aminte ce cadou a primit de la mami si tati cand a facut 5 ani?


Multe astfel de intamplari care la momentul respectiv ni se pareau grave....acum ni se par chiar amuzante. Multe astfel de intamplari , merita memorate si pastrate acolo undeva in inimile nostre de "copii" mari.


Eu posibil , de acum incolo voi trai cu doar cu aminitirea ca noi....fiind copii ... eram de nedespartit. Eram cei mai apropiati frati care s-au vazut candva , eram doi....dar totusi ....eram doar unu.

Timpul a trecut......noi am crescut....ne-am "maturizat" , si....bineinteles ne-am indepartat.

Ma uit in trecut ..... parca te vad.....dar esty doar o amintire. O amintire care ma doare ..... pentru k nu mai esty langa mine ....ceva s-a schimbat intre noi, nimik nu mai este ca atunci.Acum....fiecare a luat-o pe alt drum....cu sau fara voia sa.


Este trist .... sa stiu ca nici nu mai vrei sa auzi de mine....... este trist sa stiu ca .....trecutul nostru pentru tine nu a insemnat nimik. Este trist sa stiu k .....nu ma vei ierta niciodata.


Eoo...am fost si voi fi mereu ....surioara ta mai mica.......stii bine k nimeni si nimik nu ne-a despartit in trecut. !!!!


Nu UITA ce ziceai :" AVEM ACELASI SANGE IN VINE SI FRATI VOM FI , PAN-ATUNCI CAND MOARTEA NE VA DESPARTI ....PENTRU CA NIMENI , NICIODATA , NIMENI N-O SA POATA PE NOI DOI SA NE DESPARTA!!!!"



Niciun comentariu: