sâmbătă, 14 martie 2009

Scrisoare de ADIO


Scrisoare de ADIO


A sosit clipa cand ar trebui sa imi iau ramas-bun.A sosit clipa , cand, poate , ar trebui sa las totul in urma...sa lupt pentru un viitor mai stralucit , sa lupt pentru a lasa amintirile in trecut, si pentru ca toate ranile sa se vindece. Poate ca ar fi mult mai bine pentru mine , poate ca ar fi mult mai bine...daca mi-ar pasa de viata mea . . . poate ar fi ceva daca m-as gandi mai putin la ceea ce a fost. Azi, am inteles un singur lucru....si aceela k tu intradevar esti cu altcineva.....!!! Azi...te asteptam sa vii la locul nostru secret...sperand sa functioneze iar, ca de fiecare data, treaba cu telepatia , speram sa fie ca inainte....eu sa ma gandesc la ceva...si tu sa stii....eu sa ma gandesc la tine...si tu sa apari langa mine. Dar NU. Nu mai functioneaza....pentru k ....altcineva mi-a luat locul din inima ta. Altcineva e acum langa tine. Altcuiva ii vei sopti acum cu glasul tau dulce :"Te Iubesc baby". Altcineva e acum langa sufletul tau....sa il faca fericit. Alta persoana te va ajuta sa iti implinesti toate visele. Tot ea, va fi langa tine la bine si la rau[cel putin asa sper] .

Vreau sa mai zic ....doar ca....si azi , dupa atata timp ,in suflet inca te mai simt.Mi-e greu sa te pot uita, si stiu ca esti cu altcineva.Mai greu , mi-e sa te vad cu ea:(( stiind ca a fost prietena mea !!

Azi , poate e chiar banal.... dar tresaream la fiecare bataie a vantului, ma rugam la Doamne-Doamne....sa te trimita la mine , makar sa te mai vad odata.....dar nimic. Totul era pustiu. Doar eu si vantul ....fiind asa singura au venit sa ma insoteasca mii de picaturi de ploaie..... Nu ai venit....si stiu ca nu vei mai veni .... inima ta acum i-ai dat-o altcuiva....sper sa aiba grija de ea....!

Sper doar...sa nu uiti nicicand....ca in toata istoria vietii tale...a existat cineva care te-a iubit nespus de mult, dar nu a stiut sa isi arate dragostea si te-a pierdut...dar si asa...a continuat sa te iubeasca...in ciuda raului pe care i l-ai facut. Inima mea .... va continua sa urmeze cararile vietii.

Imi iau ramas-bun de la tine...de la inima ta si sufletul tau....nimic nu-mi mai apartine...mi-ai luat tot...si mi-ai lasat doar amintirile care sunt tot ce am mai de pret.



Ramai cu bine,

ADIO IUBIREA MEA!!!




Niciun comentariu: